Alla inlägg under oktober 2008

Av Christina Bäcke - 28 oktober 2008 00:37

åker till syster nr 2 redan imornbitti , tidigt .
först till mora och träffa lite folk där , sen vidare till r.vik där syrran hämtar upp mig , undrar va hennes reaktion på min present hon ska få, blir . lilla chokladkakan hehe


vi lär väl ska hålla på me hästarna innan hon far och jobbar , hoppas capone håller sig i skinnet nu då ,hörde att han vart lite av en vildhingst på sistone :s



längtar tills på torsdag kväll!  
då är ja hos dej igen <3



Av Christina Bäcke - 27 oktober 2008 19:05

sitter o spelar poker o har de trevligt.
ska väl kika på shrooms el va filmen hette , senare me syrran (:

var ute och körde bil ida , oxå me syrran . gick riktigt bra *stolt

sen käkade vi jätte go mat först tacos här hemma till lunch sen va de meningen att ja o cattis skulle käka när vi var upp på idre men så blev de inte . vi lånade bmwn och åkte upp och kikade på lite kläder och sen åkte vi tbax hem till pappa och så blev de älggryta me pärer till , inte illa =)


Grattis Therese 18år idag !



Av Christina Bäcke - 27 oktober 2008 01:40

haha ja de va de baske mig! men ja vann ju endå, syrran ;)


hemma i särna igen efter en 2timmars bussfärd och ett mindre stopp i häddal där vi bjöds på mega-god mat som gunilla lagat till oss + nybakade bullar o kaffe på de, inte illa :)


och imorn ska ja o syrran vara lite olagliga ,mest jag då.. men syrran räknas som medbrottsling hehe

ska köra lite bil och träna o backa m.m så ska hon få ge mig lite kritik på det. sen bär de nog av till idre, middag o filmkväll !


håller tummarna för dej imorn <3
hoppas de går som de ska (;

Av Christina Bäcke - 26 oktober 2008 12:38

Äntligen är man i form för att åka hem ! :)

känns dock lite konstigt , de var ju ett tag sen man var hemma nu igen. och som vanligt blir det hektiskt och fullbokat med massor av stuff ja har att göra! men de pirrar lite i magen nu , ska bli kul att träffa alla igen (:


jävligt synd att man inte kunde vara me på tävlingen och hjälpa till , hade sett fram imot att få kika alla som ställde upp!



.: I will miss you :.

Av Christina Bäcke - 21 oktober 2008 21:46

En riktigt lyckad dag . i stort sett iallafall....
Mega nöjd me sista dagen uppe i stallet som vi hade innnan lovet, 

kunde inte ha gått bättre på ridningen. 
 

Missförstånd..... 





and I want 2 belive u,
when u tell me that it's gonna be ok
Yeah, I wanna belive u,
but I don't....

Av Christina Bäcke - 20 oktober 2008 14:24

..blev inte riktigt som man tänkt sig , men allt kan ju inte gå på räls , då vore väl livet tråkigt.. Erkänner att jag betedde mig riktigt illa i lördags och de var verkligen inte meningen . helgen har gått upp och ner som i nån jävla bergodal-bana och ibland blir de för mycket , allt brister . och alla visar de ju på sitt eget sätt . Men det vänder förr eller senare , och just nu är det på väg mot rätt håll känns det iallafall som .



Av Christina Bäcke - 16 oktober 2008 15:54

ja fan va man är duktig ibland :)
fick reda på att man fått G på spanskaprovet idag,
och det är jag jättenöjd för .
mindre nöjd är jag efter tisdagen , då de blev en till "avramling" (kreativa ord) från kavvan , som sen vänder ändan till mej och sparkar bakut , enligt åskådare var man jävligt nära att få sig en spark , dock snuddade han som tur var bara på armen . ibland har man tur , Jenny var snäll och frågade om jag ville byta häst med henne och jag tog imot animona med öppna armar som går under namnet stabil och lugn (förutom när hon känner för att bryta armar på folk:p )


sitter hemma hos dharlingen min just nu och väntar på att tess ska komma hit , hon sitter nog och väntar på att få kliva på bussen hit vid dehär laget , så nu dröjer de inte länge :)


Matte <3


Av Christina Bäcke - 13 oktober 2008 19:26

Såg min freddy idag när ja öppnade porten och skulle gå ner för trappan satt han där , tror nog han blev ungefär lika förvånad som jag :p

efter typ 2sek , spran han allt va han orka bort från mej . försökte gå efter och få tag på han men riktigt så enkelt äre ju inte . så när ja endå skulle på affärn så köpte ja massa kattmat , för ja tänkte att surkärringen kanske kan ställa upp o hjälpa till att "mata in" han innan vinter o kyla kommer , men hon vägrade ju att öppna fast ja vet att hon va där...

Just nu sitter ja o "pluggar" till provet som vi ska ha imorn i hästkunskap , går nog inget vidare....



<3

Ovido - Quiz & Flashcards