Alla inlägg under december 2008

Av Christina Bäcke - 28 december 2008 21:20

Hoppas nu att pappas bil startar i kylan som blir imorn,

annars blir väl enda utvägen att åka buss till svensta?:s .
meen vi får hoppas att de inte blir nå strul som sagt!
går allt vägen så slipper man väl åka buss överhuvudtaget :)

väl i svensta blir det till att packa om resväskan och springa till busen som går in till stan , där ju mitt hjärta väntar på mej ;)

har saknat han grymt mycket ska ni veta, så de va inte en dag för tidigt.

Jag vet ju dock ett antal vänner här som blir besviken på mig för att jag åker ifrån dom. hehe sorry (a)


och till råga på allt så glömde jag såklart mitt smink inlåst i en viss lägenhet i svensta , så jag har gått utan smink hela veckan jag vart hemma , vilket har gjort mig lite nojjig, inte för at ja brukar bry mig men endå ;) :p


Veckan i övrigt har vart helt okej , både tårar och skratt har man hunnit med! Duktig har jag vart och jobbat på idre-fjäll i 3dagar oxå , med syrran , och tror ni inte att vi har hållit sams trots allt ;).


Nej nu ska jag gå och bädda ner mig , så det fortare kan bli måndagkväll :D


Byebye 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards