Alla inlägg under november 2008

Av Christina Bäcke - 30 november 2008 21:27

ja där man befinner sig just nu då =)

sotis ligger bredvid och vill hjälpa till o skriva tydligen hehe :p
helgen har vart bra , mycke go mat och väldigt trevligt att va här igen :)
jag och emma hann me en skotertur idag också, inte helt fel ;)
just nu sitter vi ett gäng o kikar på wallander..
kommer inte hem till svenstavik förns imorgon, tidigt på morron åker vi, så de blir lite segt men då är man säker på att man kommer upp till skolan iafl :D + att skjutsen blir gratis eftersom de e en polare till kusin som kommer o hämtar = inte helt fel !

nu börjar filmen igen


chiiiieeeeng!


saknar dig..

Av Christina Bäcke - 25 november 2008 20:57

En lång dag idag , fick sovmorgon idag eller de var väl åtminstone meningen, sov rätt dåligt inatt och varför vet jag inte samt att min snälla pappa ringde runt 7tiden imorse så gick den sovmorgonen åt skogen :p
så jag lyckades inte somna om istället fick jag en hejdundrandes huvudvärk , blää..
så jag blev hemma första lektionen men pallrade mig till skolan lagom till engelskan.
Sen runt halv 4 kom pappa förbi , vi hade elevvårdskonferans el va de nu hette , och de gick bra , vi kom fram till bra lösningar och allt ser lite ljusare ut för tillfället :)
sen var vi på dollar samt ica och handlade , min pappa är snällast =)
så nu är jag helt slut orkar inte göra ett shit , men de lär väl vända lagom till man ska sova.. :p

Over N Out

Av Christina Bäcke - 19 november 2008 14:42

Här sitter jag och pluggar, duktig som jag är!, så ja stannar kvar till halv 4 fastän vi slutade redan kvart i 12 idag, men undrar om de inte behövs just nu..

Sitter och läser engelskaboken, och de går sådär kan ja ju säga, jag tänker mest på sommaren som var ,när vädret för nuvarande är snöstorm ute, det ser kallt ut :p


"Krismöte" till veckan, ser jättemycke fram imot det. .



Promise Me...

Av Christina Bäcke - 13 november 2008 19:52

Det har visat sig att man inte ligger så bra till i vissa ämnen i skolan just nu, men detta förvånar mig inte ett dugg . jag tar på mig hela skulden själv samt med tanke på hur man mått under dom senaste veckorna.
Varför ska man tänka så jävulskt mycke?! ja fattar ingenting just nu..


och just som man tror att de inte kan bli värre , är världens förkyldning på g,
men de e tur de är fredag imorn :)





Kan man få lite riktig vinter kanske??

Av Christina Bäcke - 8 november 2008 22:21

skönt att va inne igen, efter en kort kvällspromenad :)
den mesta snön är borta här med nu, tragiskt nog.
Imorn bär det av till sveg där mitt hjärta väntar på mej =)


ja... vet inte om jag har fått ut så mycket av min helg , men det har vart otroligt skönt att få komma hem och bara ta de lugnt me nära o kära :)
det behövdes om inte annat!

kikade även på dansbansgalan här hemma ikväll o jävlar vilka glädjetjut de blev när Lars KristerZ och även scott gick vidare :D:D
Tror inte ja har garvat så mycke på länge som vi gjorde åt Peter settman xD, den karln har humor!


Men nuu blir de sussa sött för min del , så man orkar upp imorn :)

Av Christina Bäcke - 8 november 2008 16:51

jaha nästan en till dag avverkad då :)
tog ut lite extra sovmorgon imorse eftersom man hade svårt o sova inatt 0_o

sen bar de av till Matilda som man inte träffat på braa länge :p , vi pratade om allt möjligt och bakade även så otroligt gooda muffinsar !, kan ju bero på att vi nog är bäst på det,börjar iafl misstänka det :D  hehe
vilken längtan efter julen man fick när vi bakade , tur den snart är här =)


blev lite kaotiskt nu när man kom hem .
trodde ja skulle få åka buss imorn, hemska tanke!
som tur var så blev det inte så , efter att ha nyttjat min helt utmärkta övertalningsförmåga så ställdes allt tillrätta igen efter ett litet tag :)


Nu äre kääk , passar mig prima så hungrig som ja e nu :D


Ser framimot morgondagen , och vad den har att erbjuda :)

Av Christina Bäcke - 7 november 2008 19:33

det var aldeles vitt när vi kom bortanför lillhärdal , och ännu vitare var de hemma , och även i morse snöade det . Kanske vintern är här nu! <3
klockan va rätt mycke igår när man väl var hemma , så de blev inte mycke gjort annat än o lägga sej o sova . Och jävlar va gött jag sov inatt :) vaknade ju dessvärre aldeles för tidigt för min smak :p


Idag.
När ja vaknade i morse tog ja en kopp me gött te och satte mig i sängen o läste ca 25sidor i engelskaboken , ja är tamefan duktig ibland jag :D
sen ringer syrran och undrar om ja inte har lust o komma upp på idre en sväng , hon ringde sisodär 10-15min innan bussen gick :p Så de blev till o springa hehe

men trevligt var det , o Jävligt fint hus dom har skaffat sej ;)


imorn blir de bakdag (observera: ej bakisdag!:p) me Matilda :)
synd att madde sviker och stannar kvar i falun :(:(
dröjer no kanske ett tag nu innan man ska hem nåt igen .


Tack o Hejj, Leverpastejj!

Av Christina Bäcke - 6 november 2008 22:35

dagen började dåligt och med att man försov sig,
men den slutade bra och med hemstudier :) både i eftermiddags 14.00-15.30

samt imorron fredag, kan de bli bättre ? ;)  .

tog 45an till sveg då där pappa hämtade upp mig , så nu är man hemma i särna och hälsar på igen!


saknar dig <33



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards