Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

ja vet ;)

Av Christina Bäcke - 23 mars 2009 22:45

ja sådeså !

Hemma i svenstavik idag igen , blev en extradag i rättvik, som var mycket uppskattad! Känns som en jävla dröm , var ja verkligen där i rättvik? tiden går så fort nu så man hinner knappt me...


Mycket trevlig helg i rättvik då alltså!
var ut och åkte skoter i lördags , dom som påstår sej bo i rättvik , måste säga att de märktes ju verkligen! (vi körde vilse typ) ^^,
men de va jättetrevligt , och vaarmt, ingen sol dock :/
i fredags blev de pooker, men de gick inget vidare :p gick 180spänn back :(
äär nog dax att fixa en "pokerkassa" tror ja....

Och igår, söndag satt vi som ett gäng pensionärer framför tv:n me varsin bingo-lott haha :D men de va treevligt :)

Så alltså hemma igen då , känns lite trist....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina Bäcke - 7 september 2009 14:42

tillbaka till vardagen igen efter en wonderful-helg då =) Och jag blir galen! Somnade inte förns efter 04 imorse,så himla mycke massa åh tänka på just nu :/ ... åh kan man få en bättre start på dagen än hårspray i ögat då? jag lyckas med allt tydlige...

Av Christina Bäcke - 2 september 2009 22:53

Det har vänt nu, det är jag säker på. Och i min värld är allting bra nu, för jag bortser från det dåliga.. Och nej jag har inga förhoppningar den här gången, och jag tror att de är 'det som gör de'.. Och en annan bra sak: nu är de 'för sjuttsiken' in...

Av Christina Bäcke - 23 juni 2009 23:49

Vafan skulle ja  göra så för, kan någon svara på det?.de har väl sina orsaker. Men iallafall, jag sakanar dej.. Känns som att nån äter upp mej innifrån, sakta och smärsamt.. Självklart var det en lättnad att det inte var så, speciellt som läget är ju...

Av Christina Bäcke - 14 maj 2009 20:32

Jaha, nu var det ett tag sedan man var här, igen!..kan iallafall säga att dom gågna veckorna har vart väldigt händelserika, både gott och ont!   sitter just nu vid datorn och planerar/funderar som en tok! & jag är väldigt besviken att jag inte fick j...

Av Christina Bäcke - 8 april 2009 11:24

Yes! Snart lämnar man svenstavik för att åka hem till dalarna <3Första stoppet blir i rättvik, där blir ja kvar ett par dar  =)Så attans skönt att lovet äntligen är här!   De senaste gågna dagarna har det hänt en hel del saker,blandannat åkte vi t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards