Alla inlägg under januari 2009

Av Christina Bäcke - 28 januari 2009 19:27

tur att man kan få skriva av sig lite här.
dom senaste dagarna har gått som i en dimma.
och jag blir så arg , måste verkligen reda ut detta nu så man kan få en förklaring på varför det är som de är.


Fixade internetdosa förra veckan , så aldeles nyss betalade jag räkning via internetbanken för första gången, riktigt smidigt dedär :)

men va mycke mindre pengar man fick gemfört me va man hade innan *suck

 tur att man ska jobba till helgen så man får in nån krona på kontot .


för övrigt är ja så less på skolan så de finns inte.



Some music will cheer me up :)



Av Christina Bäcke - 23 januari 2009 14:09

en snabb Sammanfattning av fredag då....


plågade mig upp till bussen som gick kl8 på morronen,

jag inbillade mig att man skulle få sova men de gick bara inte!
sen vid ytterhogdal klev såklart hela jävla thailand på bussem, och dom hade massa bananer-knippen med sig , så då kom jag o tänka på att mattes resonemang om bussar kanske stämmer ? dvs buss = banankartong

buss + bananer, jadu de måste ju bara bli så xD....


sen när vi kom till sveg passade jag på att handla litte göttans, och mitt i allt kom ja ju på att Emma går ju i skola i sveg :D men tyvär hann vi ju inte träffas innan min buss gick.

Äntligen i mora så var det ca 3kvart kvar innan nästa buss skulle gå ,
så ja passade på att springa lite på mora , finns ju fasen ingenting där

hur sugigt som helst . hittade iaf ganska snygga jeans på cubus men så kollade ja på klockan och de va 3min kvar innan min buss skulle gå , så de blev brottom! men turligt nog så hann man i tid :)


väl i rättvik så gick vi på fricks och tog en fika , syrran bjöd mig , sen skulle ju tydligen sara till milla o fika oxå , så det blev kladdkaka när vi kom hem till milla och jon, dubbelfika är inte dumt det ;)


sen bar det iväg till stallet , hjälpte syrran med "vildhingsten"
och såklart så är det ju snöstorm , precis som alla andra gånger man är här så ska de ju va dåligt väder :p
men caponé var jätteduktig och det märks att han är mycket lugnare nu än när vi började :) ...

Hem igen, ducha och iväg på cafe hörnstenen där dom tydligen serverar tacos varje fredag 8-12 på kvällen , jon bjöd mig och syrran . så hitills är det bara bussresan och snus som man vart tvungen att lägga pengar på , inte så dumt... Jon körde på hemvägen (syrrans nya bil) och passade på att sladda en hel del  , vilket sara nog inte var allt för glad för haha fegis ;).
Sen åkte vi och hämtade filmer hos johan tror ja han heter?
BOLT såklart :D men när vi kom hem så visade det sig att de var "benknäckargänget" på 3an så då kikade vi på den istället . och sen var alla så trötta så vi bestämde att det fick bli "bolt" en annan gång :/.

 och nogallt hade man vela sett filmen , men trött som man va efter dagens påhitt så var de inte mig imot att få sova lite :)


--------

Av Christina Bäcke - 5 januari 2009 21:38

Snart var det här lovet slut,
ett nytt år och det ska bli spännande att se vad det har att erbjuda!


lovet har vart helt okej, jobbade som sagt några dar så man får en liten slant i slutet på denna månad kanske =)

tyvär inge skoteråkning dock :'(


i helgen som kommer kanske det blir att hälsa på systeryster milla, var ju ett tag sen nu :p så får man se om man vart nå snäll förra åre och får sin julklapp oxå kanske ;)



Fucking heavy right now...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards